Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Vraagwijzer HRM totaal

  • Informatiesoort: Handreikingen
  • Auteur: D. IJlst
  • Bijgewerkt tot: 21-03-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Wat is de gang van zaken bij de Geschillencommissie Zorgverzekering?

Bij een klacht vraagt de verzekerde eerst in een brief aan de zorgverzekeraar om nog eens naar het probleem te kijken. Dit wordt het vragen om een ‘heroverweging’ genoemd. Is het probleem hierna nog niet opgelost dan is het mogelijk om de klacht voor te leggen aan de Ombudsman Zorgverzekeringen aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekering (Postbus 291, 3700 AG Zeist). Alle Nederlandse zorgverzekeraars zijn bij deze Stichting aangesloten.

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren